уторак, 1. јануар 2013.

Tose Proeski - Tresnja


 em
Jos i danas zamirise tresnja
                 D     G
 u proljece kao davno prije
       em              am
 jedna tresnja danima daleko
       D                 em
 tamo gdje me vec odavno nije
     em
 Rekao sam kad poci sam mor'o
              D      G
 uzmite mi i kucu i njivu
      em               am
 samo tresnju ostavite staru
       D                  em   C
 kad navratim da je vidim zivu

 Ref.
        em            D
 Sta to ima u ljudima tuzno
             D7      G
 da ulaze u tudje zivote
         em              am
 tko to zivi u proslosti mojoj
        D              em
 a jos nije umro od sramote

 Rekao sam u vetar sam pric'o
 nikog nije bilo da me cuje
 lepu pesmu ne voli bas svako
 neko baca kamen na slavuje

 Ref.
      dm
 Nije nebo ovo sto vam nude
                 C      F
 nije sunce od zlata i moci
        dm                gm
 kad bi mogli prodali bi Boga
         C             dm   B
 njima niko ne moze pomoci

 Ref.2x

      dm            c
 Sta to ima u ljudima tuzno
             C7      F
 da ulaze u tudje zivote
         dm              gm
 tko to zivi u proslosti mojoj
        C              dm
 a jos nije umro od sramote

Нема коментара:

Постави коментар