среда, 2. јануар 2013.

Zdravko Colic - Ti si mi u krvi


intro-samo klavir:

    Hm                F#m               G   A7      D F#7sus4 Em7   F#7

E-------------I-------------I--------------I------------I---------------I
H-7-5---------I-5-----------I--------------I------------I---------------I
G-----7-6-6-7-I---7-6-4-4---I-7-6-4--------I-4----------I---------------I
D-------------I-----------7-I-------7--7-5-I---7----5-4-I-4-4-5------/4-I
A-------------I-------------I--------------I------7-----I--------5-5----I
E-------------I-------------I--------------I------------I---------------I

Hm F#m G A7 D F#7sus4  Hm F#m G Em7 F#7


Hm                  F#7
pogledom me milujes ko da me dodirujes

Hm                    Em7 Em6
i svaki put kao da je prvi

F#7                       Em7              Hm
ja stalno mislim prestace iz cista mira nestace

Em7          Asus4 A             G  D F#7
al pozuda ne prestaje ti si mi u krvi



Hm                  F#7
toliko dugih godina uzimanja davanja

Hm                 Em7 Em6
ostajem poslednji i prvi

F#7                       Em7                  Hm G F# E
zbog tebe sanjam cigane i smisljam slatke prevare

Em7            A7/9    A7         G  D F#7sus4 F#7
al djavo se ne predaje ti si mi u krvi



         Hm             F#7
ako te odvedu cigani cergari

        Em            A7           D
ili te ukradu strasni haremski cuvari

F#7      Hm              F#7
ako te odvedu ja cu da poludim

            Em          A7              D
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

F#7      Hm                F#7
ako te odvedu sve ce da se srusi

            EM         A7           D
pamti me ko prijatelja cuvaj me u dusi

F#7         Hm           A7          G F# Em    F#7
i onda kada mislis da je prekasno za snove...za sve


tema

2. strofa(toliko dugih godina...)

ref.(ako te odvedu..)

tema


Em7:(022030)

Em6:(022020)

A7/9:(575657)

F#7sus4:(242422)

Нема коментара:

Постави коментар