четвртак, 3. јануар 2013.

Sendi - Teksas :D


C
Ja zelim da sam sad u teksasu,

Ovaj okean nije mesto za mene,
   F
ja sanjam svoj teksas,
               C
Tamo zive jake zene,mnoogo.
    G                                    C
jer duboko u srcu mom teksas je uvek moj dom.


        C       G       C
Ja hocu kuuuuci kuuuuci kuci
        C       G       C
Ja hocu kuuuuci kuuuuci kuci



C
Ja zelim da sam sad u teksasu

nedostaje mi to lepo plavo nebo
             F
Nedostaju mi polja,rostilj
        C
i lenja pita,od zita
         G                                      C
Jer nema krave ko da muze,ja ronim gorke goorke suze



        C       G       C
Ja hocu kuuuuci kuuuuci kuci
        C       G       C
Ja hocu kuuuuci kuuuuci kuci
        C       G       C
Ja hocu kuuuuci kuuuuci kuci

Нема коментара:

Постави коментар