четвртак, 3. јануар 2013.

Sonja Savic - Mesec je sam plovio




Uvod:

E||--12-----------|--12----------12--------------|---------------------|
B||--12-----------|------13----------12----------|---------------------|
G||--12-----------|----------14----------12------|-------12--11--------|
D||--14-----------|------------------------------|---------------14----|
A||---------------|------------------------------|---------------------|
E||---------------|------------------------------|---------------------|


                                                        
--------------------|------------------12------15--14--|
----12--------------|----------12--15------12----------|
----12--------------|------12--------------------------|
--------------------|--14------------------------------|
--------------------|----------------------------------|
--------------------|----------------------------------|


                                                                     
----------------------------------|--------------------------------||
--15----------12------------------|--------------------------------||
------14--12------12--11------14--|--12--11------------------------||
--------------------------14------|----------14--------------------||
----------------------------------|--------------14----------------||
----------------------------------|------------------15--14--12----||



Strofa:

G       D       Am
Probala sve sam ja
D            G
volela i patila
G      D   Am
lutala danima
   (Am)               G
po nekim drugim zemljama


Strofa:

Ostao samo si ti
ponestaje mi hrabrosti
sa tobom lako je sve
bez tebe moram ziveti


Prelaz: (Em G) Em G Em


Refren:

(Em)          D
     Mesec je sam plovio
 Am              C      D   Em G Em
     milion dugi-ih godina
(Em)          D
     Mesec je sam plovio
 Am               C   D  Em
     sto ne bih i ja--a--a


Klavir "solo" (pratnja):
Em


Strofa:

Smejem se oblaku
a on na svakom koraku
reci mi zastaju
ja znam da sve izdrzacu


Strofa:

Sama u postelji
a snovi nisu dovoljni
ako nije bolelo
srce nije potrebno


Prelaz


Refren:

Mesec je sam plovio
milion dugih godina
Mesec je sam plovio
sto ne bih i ja


Refren:

Mesec je sam plovio
milion dugih godina
Mesec je sam plovio
sto ne bih i ja


Kraj (verovatno):
Akordi kao u refrenu

Нема коментара:

Постави коментар