четвртак, 3. јануар 2013.

Toma Zdravkovic - Svirajte nocas samo za nju


Gm              G            Cm
Sve je u zivotu prolazno moj druze
F                            B
I ljubav i tuge i svi srecni dani
Gm               G          Cm
Sad kada je nema neka placu ruze
    D7                      Gm
Ko' uvelo lisce na jesenjoj grani


Gm             Cm        B
Svirajte nocas samo za nju
Cm           D7          Gm
Ja cu da pevam tugujem i placam
Gm             Cm         B
Svirajte nocas kao da je tu
Cm           D7         Gm
I ako je samo u mislima vracam



Prolaznik sam samo u tom svetu bio
Igrao boema pevao i pio
Nekad za trenutak srecan san sam snio
A vecitu tugu u dnu srca krio

Uspomenom nocas nasu ljubav branim
I vracam se tamo gde sam srecan bio
Kraj prepunih casa i ranjenog srca
Kad bih mogo' ja bih sve boli ispio

Нема коментара:

Постави коментар