среда, 2. јануар 2013.

Sergej Cetkovic - 2 minuta


          Gm       F
Jos jedna noc bez nje
          D#         A#
o, kako boli me, da znas
            Gm       F
jer poslije nas bas sve
        D#        Gm
sve je nestalo u prah


Ja dobro znam, kriv sam
i sada povratka mi nema
o, Boze, moj, bez nje
za zivot razlog vise nemam

Gm      F
Duge ulice,jos tvoje ime
 D#    F
nocu govore

REF.
    A#      F/A        D# D(open)   F
Daj mi bar dva, samo dva minuta trazim
       Gm            F         D#          Gm    F
zar ne vidis da lud sam a ti mi trebas da se spasim
    A#       F/A             D#          F
Daj mi, jer dugujes ,poslije svega bar toliko
        Gm           F            D#        Gm  F
i dobro znas, da kao ja ,nikada voljeti te nece niko
D#         F   Gm    D#
kao ja, kao ja,ouuuoooo..


Ja dobro znam, kriv sam
i sada povratka mi nema
o, Boze, moj, bez nje
za zivot razlog vise nemam

Svako svitanje ,k'o ziva rana
boli bez tebe

REF. 2x

Нема коментара:

Постави коментар