уторак, 1. јануар 2013.

Stanisa Stosic - Zbog tebe mome ubava




Bm        F         Bm
 Zasto me budis u zoru
Gb                 Ebm
 Vranjanke mori ubava
F               Ebm  Ab
 Pusti me da se naspijem
Gb             F  Ebm F
 Dertovi da si ra-zbi-jem
Bm        Ebm        Ab
 Pusti me da se naspijem
Gb       F     Ebm   F
 Dertovi da si razbi-jem


< Prelaz >


Ref. 2x:
Bm              F  Bm
 Zbog tebe mome ubava
Ebm              F      Bm
 Srecan sam samo dok spijem
Bm             F    Bm
 Kad me u zoru probudis
Gb                Ebm F
 Dan beli hocu da ubi-jem


< Solo >


 Majka me uvek molila
 Sa svoje mleko zaklela
 Ostavi, sine, me'ane
 I ubave mome iz Vranje
 Me'ana mi pamet odnela
 Vranjanka srce uzela


< Prelaz >


Ref. 2x:
 Zbog tebe mome ubava
 Srecan sam samo dok spijem
 Kad me u zoru probudis
 Dan beli hocu da ubijem

Нема коментара:

Постави коментар