среда, 2. јануар 2013.

Fit - Zvoni telefon


                   D#
Ako te glava boli skoro svaki dan,
Gm                  D#
ako ti sunce smeta zato neces van,
 Gm                   D#            Gm
danas me zoves ja sam kuci nisam sam
     Cm           F   Gm
pusticu da zvoni telefon
      Cm         F    Gm
neka samo zvoni telefon

                       D#
Postavljam pitanja sam sebi da l' sam lud
 Gm                    D#
mijenjacu tebe il' cu mijenjat' svoju cud
 Gm                    D#
danas me zoves ja sam kuci nisam sam
         Cm
o kako sam zaljubljen
Gm      Cm
malo nepromisljen
Gm          Cm
ti me zoves nisam sam
                 F   Gm
pusticu da zvoni telefon
      Cm(D#)         F   Gm
neka samo zvoni telefon


Solo:

E-----------------------------------|\
H--/8--10-11-10-8-----------8-------| \
G------------------10-10-10---------|  \3
D-----------------------------10-8--|  /x
A-----------------------------------| /
E-----------------------------------|/

e----------------------|----------------------|
H----------------------|----------------------|
G-------10--10-10------|------8--7------------|
D-----8-----------10-8-|----8-------8---------|
A--10------------------|-10-------------8-10--|
E----------------------|----------------------|



Sledece delove svirati priguseno (prigusiti zice dlanom desne ruke):

o kako sam zaljubljen

 Cm
e-------------------|
H-------------------|
G-------------------|
D----------5-5------|
A--3-3-6-6-----6-6--|
E-------------------|


malo nepromisljen

 Gm
e-------------------|
H-------------------|
G-------------------|
D-------------------|
A----------5-5------|
E--3-3-6-6-----6-6--|


ti me zoves, nisam sam

 Cm
e-------------------|
H-------------------|
G-------------------|
D----------5-5------|
A--3-3-6-6-----6-6--|
E-------------------| x2


- outro:

e----------------|
H----------------|
G--/8-7----------|
D-------8--------|
A---------8--10--|
E----------------|

Нема коментара:

Постави коментар