уторак, 1. јануар 2013.

EKV - To sam ja


Uvod: Dadd9  C  > (2x)
      Dadd9  C  > (2x)


Dadd9
 To sam ja, to sam ja, to sam ja
  C
U rupi bez dna
Dadd9
 Mokar sam od tebe
C
Mokar od prastanja

Dadd9
Ona zna, ona zna, ona zna
C
Ona uvek zna
Dadd9
 Oblik mojih ruku
      C
Oblik mojih pitanja


Ref:
G                D             Em          Hm
 I svaki put kad krenem u neki novi opasan grad
G            D            Em                    C
 Nailazim na sebe: To sam ja, to sam ja, to sam ja


< Prelaz: Dsus2 C > (2x) >


To sam ja, to sam ja, to sam ja
U rupi bez dna
Mokar sam od tebe
Mokar od prastanja

Ona zna, ona zna, ona zna
Ona uvek zna
Oblik mojih ruku
Oblik mojih pitanja


Ref:
I svaki put kad krenem u neki novi opasan grad
Nailazim na sebe: To sam ja, to sam ja, to sam ja

I svaki put kad krenem i iznova osetim glad
Nailazim na sebe: To sam ja, to sam ja, to sam ja



< Solo: A5  G#5 > (2x)

A5                 G#5              \
 To sam ja, to sam ja, to sam ja     \ 2
C#          C                        / x
 U rupi bez dna                     /


       Dadd9  C  > (2x)
       G D Em Hm > (2x)



Ref:
I svaki put kad krenem u neki opasan grad
I svaki put kad krenem, to sam ja, to sam ja, to sam ja
I svaki put kad krenem u neki novi opasan grad
I svaki put kad krenem, to sam ja, to sam ja, to sam, ja, ja, ja, ja


I svaki put kad krenem  > (3x)
To sam ja.


I svaki put kad krenem  > (3x)



Kraj: G D Em Hm \ (ponavlja se do
      G D Em C  /                 kraja pesme)

Нема коментара:

Постави коментар