уторак, 1. јануар 2013.

BS - Balada disidenta

Transkripcija Sppoke
E |-----------------------------|         E|-----------------------------
B |----7-10---8-7------7-8-8-7--|         B|-12---10-8---8-10-12-12-10-8-
G |--9---------------9---------9|         G|-12---11-9---9-11-12-12-11-9-
D |-----------------------------|         D|-----------------------------
A |-----------------------------|  ILI    A|-----------------------------
                                        


Am       Hm7        Em          (Hm7=
Da li se secas kako bilo nam je pre,
      Am             Hm7       Em
Posle svega sta sad ostalo je, moj Beograde


Am                  Hm7
Secam se davno, jos u zlatnom bokalu,
      Em                     (Hm7)
Prvi put sam video mikrofon, staj'o na astalu,
Am                          Hm7
U hladu starog kestena, gde je moja draga nestala,
   Em                    (Hm7)
Ja urez'o sam ime, bacio prve rime,--> Dalje se ovi akordi samo ponavljaju


Ja sam odrast'o na pesmama gradskih boema,
I pricama alasa kojih danas vise nema,
Kalio se s najboljima, po zadimljenim birtijama,
Udvarao se damama, kockao sa lihvarima,
Nekad kuci srecan, nekad sve izgubio,
Nekad zenu grlio, nekad kaldrmu ljubio,
I nisam sebi sudio, gde god bi se probudio,
Bol je bio isti, s njim sam se udruzio,
Zato secanja sam skupljao, k'o oziljke da podsete,
Da nije uvek bilo samo hladno I sivo,
Da krv crvena k'o vino, bojila je noci,
Kroz odraze u casi, to su bile tvoje oci,
A ja sam morao da odem, fijaker me je cekao,
Beograde zbogom, mnoge ti stvari nisam rekao.

Нема коментара:

Постави коментар